måndag 28 april 2008

Spela Bullworth Academy!!!



Jag har egentligen ingen lust att skriva nåt längre... Jag och pojkvännen har spelat Bullworth Academy till döds (mer än tolv timmar igår och jag antar att han vid det här laget spelat igenom det eftersom han e typ ledig idag :)). Spelet hette tydligen bara Bully i USA ...

För det första är det ett enormt skoj spel, men jag hittade en grej som jag ska visa honom... Man kan tydligen inte bara hångla upp flickor utan och också andra killar i spelet och som den stora homo-klichén jag är måste jag ju testa det!



Förutom detta är spelet antagligen det roligaste man kan spela, enormt ... tja elakt kan man nog säga men jäääävligt beroende framkallande.

1 kommentar:

Mattias sa...

Igår hånglade jag på, i tur och ordning: en townie, en bully, en greaser, en jock (mycket roligt - "this never happened, ok?!"), en preppie och en nerd. I'm all smooched out, haha.