fredag 11 april 2008

Våga inte böga?

Tydligen så är det nån tävling som lite skojfriskt pågår om vem man skulle choka på om man inte vore hetero. Hittade den på pojkvännens blogg...

"Jag har blivit utmanad av "Denna sidan sundet". Göte vill att jag ska berätta vilken kvinna som är mitt val ifall jag av någon anledning skulle vilja ha homosex. "
(Utmaningen)

Tydligen så är dealen den att man ska berätta vem och sen ska alla berätta vem dom med. Som auto-homo så får jag dra till med vilket fruntimmer jag vill ta med mig ner i sänghalmen kan jag anta i vilket fall det antingen vart:

Donatella Versace - bara för att kunna säga "I've plowed that - yeah you heard me, I went in, I swallowed every shred of decency and I did it!". Jag menar det måste vara som att klättra Everest, man liksom överkommer all skräck och sedan kan folk titta på en med respekt och säga "... där, där går karln som gned köttbitar med Donatella Versace!"

Eva Braun - bara för att kunna säga att jag knullade Hitlers donna och i ärlighetens namn så jävla ful var hon inte på det där hälsosamma Milchfrau-sättet... Nu e hon visserligen enormt död men jag har fortfarande hopp om att vår relation kan blomstra.


Här är min kandidat numero uno! Margeret "Wahking claass? H-what?" Thatcher av ingen orsak alls bortom den att idka snusk medans jag skriker ut texten till internationalen i örat på henne medans jag e iförd mina skitiga arbetskläder...

Jag vet, dealen kanske var vem man helst skulle ligga med av rent sexuella skäl men då dom saknas tänker jag mest på vem som man helst skulle göra't med om man nu e tvungen. Då måste det ju finnas andra förmildrande omständigheter, eller hur?

Inga kommentarer: