lördag 21 juni 2008

Ojojojoj Midsommardagen


Ok en snabb recap från gårdagen.
Jag blev appackad bortom allt förstånd - vilket är mitt ena fyllestadium (det andra är att vara bara lite småberusad och det tredje nykter). Jag var i ett par låtsasslagsmål sen var jag i ett riktigt tror jag lite vagt. Jag stal nåns sprit. Jag kan ha förolämpat en kompis kompis för att han liksom alla där var helt klädda i svart. Jag lurade ut en polare till festen och vad som hände med henne har jag ingen aning om. Jag tror jag hamnade i nån form av delirium (hade värsta paniken och verkade skrämma skiten ur min stackars pojkvän som jag idag tänkte verkligen skämma bort och säga förlåt till) hade värsta absurda mardrömmarna. Hmmm kräktes gjorde jag nog med, fast i toaletten och så, så det gick ju bra ....

Är fortfarande lite full efter att ha sovit men det känns ändå rätt ok och min plan är att ligga i sängen med pojkvännen, se på film och dricka kaffe och läsk med koffein och inhalera cigaretter...

Faen vad glad man är att man inte blir bakfull annars hade jag vart död idag.

Inga kommentarer: