lördag 21 juni 2008

Midsommardagen update #2


Sitter just nu och lyssnar på Metallicas "The Thing that Should Not Be", nörden i mig är helt psykotisk av glädje och tonåringen i mig (som lyssnade på det när det var lite mer aktuellt) rockar med... Den 30-årige mannen jag är kan inte annat än hänga på :)

Väntar idogt på attpojkvännens kompis, Kajsa (Brommamamman i min länklista), ska dyka upp med hennes kille - jag håller på att vara asgladmen samtidigt rätt äcklad om det inte kommer en till för annars är det det vidrigaste man kan tänka sig - parträff *brrrrr* - Thing That Should Not Be Indeed.

Hon är asmäktig och jag har typ träffat henne en gång och var glatt överraskad av en så satans charmig Stockholmare (som ex-sthlm'are är man lite bitter mot dom som fortfarande bor där)

... vänta vänta ... "hunter of the shadows is riiiisiiiiiing! Imoooortal!" ... oooh Hetfield varför var du tvungen att vara ett sånt pucko när du är geni nog att skriva låtar baserade på H.P. Lovecrafts enorma Cthulhu Mythos? Jag menar ffs... Kan man skriva en låt som tilltalar nörden i mig med hjälp av kultförklarade 20 och 30-talsförfattare så borde man väl vara intelligent nog att se fördelarna med nedladdning? Nu har pojkvännen tvingat mig att byta till ... ja jag vet inte vad det är men hoppas han gillar det.

Skitsamma, sen ska vi till Kelly's (här i GBG) dricka pissbillig öl eller i mitt fall dricka läsk och snacka skit hoppas jag.

Inga kommentarer: