onsdag 18 juni 2008

Dagrapport #1: Bakfull pojkvän = Jävligt trevligt

Jag sitter på min lediga tid (nu är det en och en halv vecka kvar innan min semester tar slut) och skriver blogginlägg medans pojkvännen ligger utslagen som en lax i sängen. Katterna älskar det (fyfaen vad gay egentligen att referera till katterna) eftersom han är varm som en bakugn och för att han är orörlig som en zenmunk på rohypnol.

Jag kollade just om han lever - och ja, han lever och vill ha cola.

En fridfull hemmalycka sväller upp när man inser hur mysigt det är egentligen. Jag menar, kasnke inte för honom som e bakfull, men för mig som inte är det. Det är tyst och stilla och allt man kan höra är det ljuva knattrandet av ett tangentbord, vinden i träden utanför sovrumsfönstret och grannarna som verkar försöka dansa rumba på vinden (herregud vad har dom för sig?).

Just nu håller jag på med ett spel som heter Du Gamla, Du Fria och i samröre med det håller på att betänka om jag ens ska orka besvara SD-Tobias kommentarer eller om jag bara ska radera dom och säga saker som "Faen vad illa Tobias att du inte svarar!"... vet inte vad som skulle reta karln mest. Du Gamla, Du Fria ska handla om ett Sverige baserat på nationalistiska och således rasistiska mått utifrån en historisk skillnad där andra världskriget blev ett vapenstillestånd och sen ett fredsfördrag. Utöver det så skriver man lite om FRA-lagen som alla andra - den nya folkhobbyn och mest myser med en kopp kaffe och cigarett oh samlar mod för att orka ringa till lönekontoret.

Jag ska också försöka fytta över min blogg till motkraft och letar efter min polare emil som ska hjälpa mig med ett anti-fra-projekt... Mmmm internetaktioner är satans mysiga ändå.

Snart ska vi iväg och göra film också på hisingen... får se hur detta ska utveckla sig.

Inga kommentarer: