söndag 4 januari 2009

Misa Åsikter

"Gillar du Järvar? Ja, nej, mycket eller inte alls? Tja... jo"


Themesong: Don't test me (Shabba Ranks)

Från Svenssons blogg fick jag idén att ta den där politiska kompassgrejen.... Fantastiskt kul med test helt enkelt. Har haft flera test som förklarat att jag bland annat föredrar att vara hemmafru före karriärskvinna (tydligen, vet inte om min bakgrund som man förändrade förutsättningarna för det testet). Jag har gjort flera som berättar nåt om vad jag eltar efter i en karl, vilken som är min färg och vad jag egentligen tycker om alla ämnen mellan himmel och jord.

Detta är alltså hur jag står mig politiskt. Jag är löjligt mycket ekonomisk vänster och löjligt mycket liberterian... Ok. Ja, jag är en våldsglorifierande hippie - vadfaen vll du? Ska jag nita dig med mitt tibetanska radband?



Detta (nedan) är då hur mycket jag bryr mig om personens rätt till integritet. Vilket jag tydligen gör i drivor. Herregud vad jag ska vara vrålande mycket av nåt. Jag har alltid undrat om det är nåt man växer ifrån, men tydligen inte.


Du kan ta det här testen ovan här

Vette faen hur lätt det är att testa ens åsikter utsatta utifrån en annans frågor. Det är lite som att be nån rösta på antingen sossarna eller moderaterna - du kan säga att dom fått säga sin vilja men egentligen har du bara gett dom möjligheten att föredra en av dina två representerade viljor. Anywhooo test är alltid roligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Test är skittråkigt.
Och hata Dalai Lama. Jävla teokrat-lallare. Jordens största bluff.
Apropå ditt radband..