tisdag 6 januari 2009

Jag är tydligen helt vanlig...

Jag är helt jävla vanlig alltså


Themesong: Common People (Pulp)

Testet är från pojkvännen sida, vart han nu fått det ifrån...
( ) röstar på vänsterpartiet
( ) har aldrig varit politiskt engagerad utanför internetforum
(x) lyssnar på Smiths och Morrissey
( ) är hobbyvegan
( ) är drogliberal
( ) har potential för alkoholproblem
(x) har t-shirts med tryck
( ) äger två palestinasjalar
( ) har Converse
( ) har en föredetta pojkvän som dejtar en tidigare pojkvän som faktiskt varit tillsammans med ytterligare tidigare pojkvän...
( ) kallar mig för allt annat än bög
( ) dricker caffé latte på vänsterfik på Söder
( ) röker Marlboro
( ) Saknar självdistans.
( ) Har en pandatjej som faghag.
( ) Tycker om att dissa Kent.
( ) Läser Bon.

Ok detta är alltså två poäng som jag fått av sjutton... Hur i hela helvete ska det här sluta? Fast jag kan vara drogliberal, å andra sidan tvivlar jag på det. För hur liberal är jag egentligen när det kommer till droger? Som mest är det väl "så länge du och ingen annan tar skada så fine" och det känns inte så vansinnigt drogliberalt... Mest lite drogsocialdemokratiskt.

Jag äger igna converse eftersom jag får skoskav av dom, har aldrig stått ut med självupptagna vänsterister, jag läser inte Bon och jag har i ärlihetens namn uppskattat minst två låtar av Kent.
Jag tycker Caffe Latte inte är så gott eftersom det är mest mjölk, pojkvännen har så vitt jag vet inte haft sex med nån jag har haft sex med tidigare, jag är inte vegan eller vegetarian och jag har en pallesjäl som jag inte bär eftersom ... tja, så snyggt är det inte.

Jag kallar mig gärna för bög om det är så, jag har kanske potential för alkoholproblem rent genetiskt men intepå det sättet jag antar testet syftar till och jag har varit och är engagerad utanför internet politiskt och eftersom jag är 30+ har jag visserligen vid nån punkt vart manad att rösta på vänsterpartiet men det är inget jag överlag skulle rekommendera - man får en så smutsig känsla i kroppen och bara dör lite inombords. Nu skulle jag nog föredra vänsterpartiet eller SP om jag ska rösta men med tanke på att jag är lite skeptiskt lagd till hela faderullan så vette faen...

SÅ jag är tydligen helt normal - det bådar helt enkelt inte gott för HBT-rörelsen

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha, din gamle drogreformist! Det var väl det jag visste att du bara var en vanlig trist drogsosse under all drogrevolutionsromantik;)