onsdag 27 augusti 2008

Why am I told this NOW???



Jag satt och snackade på ett forum för homosexuella nördar - its what I do - där jag ser en last.fm länk till en annan användare som har en grupp som heter Detektivbyrån. Undrande varför en amris skulle ha ett så svenskklingande band i sin last.fm-lista så måste jag ju kolla och... ja fyfaen - jag e sjukt begeistrad. Jag menar herregud; jag har gåshud, så satans vackert, så enormt sagolikt.

Varför är jag sist med att få hitta nya band och låtar? Är det nåt fel på mig? Är jag så gammal att en 21-årig amris har bättre koll på bra svenska band än vad jag har?

Åååååh jag ska SÅÅÅ satans gå på den där spelningen på Bengans den 3:e september! Antagligen kommer ni hitta mig idag hängandes på låset till Bengans för att köpa deras skiva...

1 kommentar:

DILF sa...

De var på L'Assassino och släpp-spelade för några dagar sedan.
Hoppas du hann bli informerad om det.