lördag 11 oktober 2008

Min nya slogan...



Efter förra inlägget fick jag en kommentar som nästan fick mig att fnysa ut kaffe över datorn:
"De flesta har dock insett att negern inte besitter några högre emotionella gåvor, det gäller t ex förmågan att känna empati.
Låt oss gissa, ett vitt yttre med ett innanmäte bestående av neger. Stackars dig!"

(citat - Landet som Gud Glömde)


Det är ju faen helt fantastiskt! Seriöst jag skrattar fortfarande när jag läser igenom just:
"... ett vitt yttre med ett innamäte bestående av neger"

Det är ju faen en slogan på väg att hända:
  • "Ohyra - ett vitt yttre men innuti, krämig neger all the way!"

  • "Frasig Svenne, Bitig Blatte - Ohyra, när du behöver en tid för dig själv."

  • "När det börjar kurra i magen då tar jag fram min Ohyra, vitt yttre men fylld med härlig neger"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men lägg av för fan, du fick mig nästan att tappa laptopen i golvet av garv!

"med ett krämigt innehåll av neger..."

Jag tror jag döör!

:O)

Anonym sa...

Ja visst är det fantastisk - är det nåt som kanske är en internjargong för dom? Jag menar vem faen pratar så där?