lördag 18 oktober 2008

Jörg Haider, rikshomo


Themesong: "what-what (in the butt)" - Samwell

Det blir fanimig bara roligare och roligare. Inte nog med att Jörg (Valhalla-Jörg) körde sin volkswagen sportbil appackad utan han gjorde det påväg från en bögbar där han just chattat upp en okänd man, delat en flaska vodka och utbytt telefonnummer. Kolla karln var en snappy dresser, inte annat sagt, men jag måste erkänna att jag trodde bögryktena var helt grundlösa. Men jag hoppas dom nu hittar killen så vi kan få höra lite smaskiga detaljer om vem han chokat på och hur.

Med tanke på alla nationalister som hänger sig åt böglyft, bastusmisk, fyllekörning och annat dumt så kanske det inte är nån stor överraskning men jesus änd, vilken enorm soppa....
Slutligen, skulle han verkligen till sin 90-åriga nazistiska mors födelsedagskalas, ninja-kalas-full, mitt i natten (runt halv två)? Vem faen tänker så?
"ojojoj aber zu måste åka fort aus der bara satan - ich skall bara svepa en flaska vodka och byta nummer med denne här bottom-delfinen för att sen fira meine kleine nationalsozialistische morsa!"

(tack Nicklas för skvallret, hade helt missat det :) btw du måste ju länka till din themesong)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som du är avundsjuk och själv har en önskan av att bli uppchattad och uppchokad och fan vet vad av en lika snygg kille som Jörg...troligtvis då du med stor säkerhet lirar i en myyyyycket lägre serie.

Anonym sa...

anonym: Ohyras kille är fan så mycket snyggare än du är i din Musse Pigg/vikingaoutfit vilken dag som helst.

Ohyra: har du tänkt på att det helt plötsligt inte bara är okej att vara bög i nassevärlden utan även något som verkar... önskvärt? Men som du skriver, jag tror Böglyftet och Skämståndet gjorde underverk bland de nazistiska krigarna och deras undertryckta homosexualitet.

Nu kanske båda AFA och RF kan ta det lugnt och koppla av på nästa Pride om de nazionella ska gå med i paraden? En nere, och hela packet blir vindflöjlar. Jösses.

Anonym sa...

Anonym/Vinterbadare/StoltViking: Jag är jag ju i ett förhållande men annars är jag säker att du med dom för din politiska avarts så vanliga homoerotiska tendenser skulle kunna lägga in en raggreplik med dina -25kg fett +25kg muskler, vingar och kompletta vikinga-outfit?

By-the-by medans vi är inne på ämnet ska ND anordna ett Prideflak nästa år? Kanske med slogan som "Svensk Kuk annars får det vara"? "Självhatande Homosexuella"? "Böglyft ger mersmak"? Låta en blågul regnbågsfana vaja över hela alltet?

Nicklas, du ska veta hur sjukt mycket nationella det finns på QX. Visst dom är där och ska "ragga tjejer" men - och detta är självklart lite ryktesvägen - tydligen ska några väl valda nationella kämpar (från bland annat en klart homofobisk organisation) fått en del där ...

Anonym sa...

Inside info. från QX...stoppa pressarna!!!! Ring tipstelefonen!
Årets Scoop! Ohyra ! Din blogg kommer att besökas och kommenteras av tusentals beundrare framöver. Jag säger bara :
Katrin Zytomierska.....släng dig i väggen!

Anonym sa...

Anonym: ta nu inte i att du spricker, det är bara ett rykte - din hemlighet är säker i dom mörka parkernas cruisingställen.

Men seriöst - undrar hur det där funkar? Jag menar måste kännas asskumt att vara smygbög och homofob med. Man vill ju inte missa samhörigheten antar jag... Eller så får man göra som den där "smeden" döda dom man är ihop med - han var ju gammal nazist...

Anonym sa...

Håller ju självklart med anonym i den sista meningen.

Har en kille i min klass som jag är övertygad om att han är bög, men håller emot så starkt mot insikten att han blir "överhetero". Han håller på och berättar ständigt om "sin flickvän i Malmö", men när man frågar honom vad han gjort i helgen har han aldrig varit där. Hon är aldrig med på fester och han har heller aldrig visat bild på henne.

Jag tycker fan synd om honom, för hans familj är konyaturkar och en del av dem har ingen direkt liberal syn på gays. Han är äldste sonen tror jag med, och då kan det vara extra känsligt. Kan inte vara lätt.

Anonym sa...

Det var jag som skrev den sista där alltså.

Gick lite snabbt vid postningen!

Anonym sa...

"Gick lite snabbt vid postningen"......men Nicke då, är det ämnet(Jörg) i sig eller är det kanske dags att stiga ut i rampljuset? 1:a steget är redan taget...kom nu då! Ohyra väntar spänt.