söndag 12 oktober 2008

Kort Recap

Det är sent som fasen - vilket jag kan skita i. Jag jobbar inte imorrn, har tatt ledigt ... Jag vet inte hur mycket väl man kan säga om att "inte jobba" men det är som en våt dröm.

Har suttit och skrivit och ritat. Jag och pojkvännen har tatt en promenad och sen har jag suttit och skrivit på nördigheter på datorn medans han och en kompis Lingan (jag antar att hon heter Lingren) har suttit och spelat Shadow of the Colossus och nu sitter han och spelar gamla GTA ... Ett nytt styrkeuttryck har, på grund av ovan nämnda TV-spelande, sett dagens ljus:

"Men kuken i Lärjedalen också!"

Känner mig alldeles tillfreds med allt - konstiga rasister har sagt roliga saker på min blogg, Jörg Heider har inte återuppstått från dom döda som nån form av lederhausenklädd zombie och igår nördade jag mig med några vänner medans pojkvännen var ute i sus och dus (han skulle stå och skratta åt oss om han var hemma när vi nördade oss, så jag vågar inte riktigt).

För att illustrera mängden nörderi som försigick så tänkte jag använda den här fantastiska bilden jag hittade på internet. Jag vet inte vem det är men han är otrolig! Om inte annat kan det nog illustrera bilden jag har av killen som ska träffa Jörg i Valhalla också - undrar om det kan bli PK-högerns nya uniform? Tänk er att nån polare går förbi eller nåt och den där killen bara lite lojt rycker upp armen med en romersk hälsning och ett litet "hell seger"? Wunderbar som Jörg skulle sagt (han var också lajvfantast, om man ska tro bilderna)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tjaa, typ så kan jag tänka mig att han ser ut.

Lordi möter Disneyworld på lipokliniken liksom. Nassar gillar sin kebab och pizza minsann!

Anonym sa...

PK-högern??? Du blir allt mer pinsam-fjortis!

Kan du mot all förmodan förklara vad "Pk-höger" är för något??
För övrigt, kan ingen vuxen människa på "Motkraft" lära dig att stava?

Fin bild du hittat. Stämmer nästan in på undertecknad om du ersätter 25kg fett med muskler i stället samt lägger på en stor mängd kroppshår--fullständigt övertygad att du tänder på sådant!

Ses i Valhall!!

Anonym sa...

Hahahahahahaaaaa!

"ersätter 25kg fett med muskler i stället samt lägger på en stor mängd kroppshår"

Det med kroppshåret köper jag närsomhelst, men 25 kilo muskler - in your dreams, boyo! Önsketänkande kallas sånt!

Du menar att du går runt i kläder som får Conan att se trendig ut?

Med såna "ariska krigare", vad fan bekymrar vi oss för?

Anonym sa...

Jag vet inte om dom kan det vännen - jag ringde och frågade men dom ville inte... Kan inte du hjälpa till? Ska jag ringa mitt lokala ND-ombud?

Vännen detta är internet - du får se ut hur faen du vill - varför inte addera ett par vingar eller nåt när du ändå är igång?
PK-höger är en som format en politisk korrekthet genom sin "anti-pk"-het. Lite som att fotbollshuliganernas cashualklädsel skulle dölja dom från polisen men istället skapade motsatt effekt.

Ja vi synns där... Måste jag supa till och ta bilen eller kan du hämta upp mig?

Nicklas:
Jag har aldrig oroat mig - ännu mindre nu med tanke på dom kläderna... :-)