onsdag 1 april 2009

Hallå?

Ok detta är det första inlägget på väldigt väldigt länge. Min ömma pojkvän är inte hemmavid utan är ute på galej på stan och jag sitter här och försöker komma på en rolig serie till min lokala facktidningen. Försök själv komma på nåt skoj, kort, som alla kan hajja och gärna med anstrykning till klasskamp - I dare ya!

Men jag har dock fått tillfälle att ytterligare testa min nya drink Söderhavssodomi. Till namnet och mängden ingredienser liknar den "Jättehomo" som serverades på svartklubb för flera år sedan till hugande machosnubbar från nån GAIS, hammarby, vet-inte firma som gärna kom fram och bad om att få en till "Jättehomo" - lite skoj så där.

Den nya innehåller vitt vin (1 del), Ginger Ale (1 del till), citron och is - apgod

Egentligen skriver jag nog just nu för att chocka folk, jag lever fortfarande men jobbar så mycket att man lika gärna kan kalla mig död, gräva en grop i marken och börja planera på nåt fint tal att dra på begravningen. Kombinera in det med andra åtaganden (som att rita serie när man är lite småfull på Söderhavssodomi) och man sitter med ett helspäckat schema.

Det enda vettiga jag känner för att skriva om just nu är det faktum att jag och min klämmiga sambo kan gifta oss i all vår bögighet nu efter riksdagens omröstning. Självklart är väl problem ett att ingen av oss verkar tro på äktenskapet som institution. Men vi *kan*. Vi kunde innan med men det hette inte äktenskap det hette partnerskap... vilket jag tycker låter lite roligare och mer erotiskt laddat eftersom tankarna liksom flyger mot två poliser i en 70-talsfilm (spelade, om man får önska, av en ung Charlton Heston och en knappt laglig Cuba Gooding jr.) där dom två konstaplarna finner sig själva på en stake-out. Romantiken ligger tät i luften och efter ett tag av insinuerande och undertoner börjar det flyga donuts.

... kanske?

Anyway - vi kan, och nu är RFSL enormt glada och på sätt och vis jag med. Det är ju alltid skoj att man får även om man inte gör det.

Jag lovar att jag ska skriva mer och relevantar saker i framtiden - men tänk på att jag är sjukt upptagen... och lite full.

3 kommentarer:

Mattias sa...

men fan! om alla regler gäller är ju du rimligtvis charlton och jag blir tvungen att var en minderårig neger! hur fan ska jag kunna leva upp till det?!

själva giftermålsdealen missade jag, med tanke på ipred. om det här är ditt sätt att fria är det osexigt och jag kommer fyllerapa dig i myllet imorron bitti...

DILF sa...

Hurra för 2009 då! siiiiit..

Dock: Bästa inlägget på... länge. :)

(Och med Mattias kommentar togs det till ännu en komisk dimension. Hahaha.. Tackar.)

Sveriges osexigaste sätt att fria.



Ska prova din drink ohyra. Återkommer i frågan.

DILF sa...

Den osexigaste posten på länge. Men så kul kanske för att du skriver på bög-fylla.

Kamrater, mer fylle-blogg.