lördag 25 april 2009

En kväll med John Waters

Themesong: Juvenile Delinquent (Frankie Lymon & the Teenagers (en klassisk Watersfilmlåt))

Jag och snuttebumsingen har vart och sett på John Waters när han berättar om sitt liv och sina äventyr. Jag får kalla Mattias "snuttebumsingen" eftersom han blev tokigt starstruck och inte vågade gå fram och be om en autograf så jag gjorde det och bad att få den skriven till honom (Mattias) på min arm. John Waters var trevlig och hade mjuka händerna. "En silkfabrikörs handlag"... anywhoo här är hans autograf.



Min första plan var att efter att ha påpekat att snuttebumsinggullifjutten var för starstruck för att hälsa antingen släpa ut John Waters eller peka ut Mattias när vi gick... jag hade inte kunnat skriva detta inlägg om jag hade gjort det.

För er som inte vet vem John Waters är... SKÄMS! Ladda ner Female Trouble och se den... Sjukt bra här är trailern:

Inga kommentarer: