torsdag 23 april 2009

jag har bestämt mig...



Ok en massa bra grejer har hänt sen senast - jag och den rare pojkvännen/kärleksgnomen har fått ny lägenhet, mina fogdeskulder är avbetalda och jag är sjuk idag och det är fint väder.

Negativt är att jag skrev ett tresidors svar angående Somalia och Pirater, med länkar, kvoteringar från vetenskapliga texter och referenser på ett forum vilket tog tre timmars arbete och sen försvann det när jag skulle posta skiten... Jag är nu enormt ledsen.

MEN den riktigt bra grejen är att jag ska köpa/hyra/ladda ner alla Vin Diesels filmer och ha en inramad bild av honom, varför? För att han är en fantastisk nörd och på grund av det bandet mellan mig och honom så måste han därför vara en enormt duktig skådespelare!

2 kommentarer:

Skinhead Barbiedoll sa...

Nerds United.

Martin sa...

http://www.youtube.com/watch?v=41Z0vq6MarU#t=3m48s

Älskar det Vin Dieselklippet. Här är ett annat bra.