söndag 28 december 2008

En sån enorm besvikelse!


Den sanna julglädjen ligger i att veta att Julen åtminstonde är bättre än påsken!


... mitt jobb har inte brunnit ner, trots alla mina önskningar. Om den där jäveln till fetlagd, giktdrabbad, pedofiljovialisk tomte dyker upp här ska jag släppa en helpall på aset.

Jag spelade Mirrors Edge (Buy Swedish!) igår, vilket var grymt kul och frustrerande - var hemma hos en polare och tittade när han och två andra spelade Guitar Hero (vilket i min smak är lite som att sitta och titta på när folk försöker lösa korsord så fort som möjligt - ett bra TV spel ska ha åskådarkvalitet enligt mig) - sen middag med pojkvännen framför Alien vs Predator 2 (en bra film ska ha små barn som dödas av facehuggers enligt mig - åskådarkvalitet som sagt) - efter det springa på väggar och ducka kulor.

Nu ska jag fortsätta jobba innan min chef upptäcker vad jag sysslar med.

Inga kommentarer: