söndag 24 augusti 2008

Masters of the Nörderi

Hela gänget samlade innan vi ska börja nörda oss - är det inte en ragtag band of merry minstrels samlade? Jag uppe till höger, Arch nere i vänstra hörnet, Edgar längst nere, Pierre högt upp och Mupp (känd från TV) i mitten


Vi ska nörda oss hemma om några minuter - folk e på väg, pojkvännen är på jobbet och jag har småstädat lite (ska försöka hinna lägga undan kläder med, men det går trögt). Skönt att spela här dock eftersom man själv ska upp så satans tidigt imorrn och med pojkvännen borta får man väl ta chansen antar jag...

Faen skulle inte gått annars - är toksvårt att få nån form av stämning med en människa som står och garvar åt en och ens polare i dörrn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hörru när blir det spelkväll undrar jag?

Anonym sa...

Jag vill ta över världen med Augusto så jag tycker att vi borde spela spel snarast.
Jag skulle nog också peka och skratta lite, fast det är ju rätt sött ändå. En packe nördar.